28 november 2017

Saint & Sinner Eye Shadow Palette

Berättade ju för något inlägg sedan att jag hängde på låset på Sephora i lördagsmorse för att vara absolut tvärsäker på att inte missa den här paletten. Sain & Sinner från Kat von D. 

Alltså, den är nog ibland den snyggaste palett jag någonsin sett. Jag tokgillar designen på paletten. Överhuvud taget älskar jag ju Kat von D´s grejor, men jag gillar bara mer och mer stilen på paletterna och hennes gothiska look överhuvud taget. Det kanske bor en liten goth i mig.




Tja sen gör det ju inte saken bättre att den är fylld av massa coola färger av alla sorter. Jag har inte hunnit testa så mycket ännu, så det återstår. Men jag är övertygad om att jag inte blir besviken. Det har jag hittills aldrig blivit på någo av hennes produkter som jag skaffat.




Jag tror nästan jag måste sova med denna under kudden... ;-)

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...