12 november 2017

One Heckla of a Color! - OPI

Ytterligare ett lack från min Iceland Collection från OPI. Gillar kollektionen skarpt och jag har en till som jag inte testat ännu. Men nu är det nog stop, finns ett par till färger ur kollektionen som jag gillar. Men de är ju lite dyra och jag är inte helt övertygad om att jag vill ha dem så vi får se. Men de jag gillar mest finns i min samling nu i alla fall.

Så det här är One Heckla of a Color! Var först tveksam till att skaffa den, för jag tyckte först att den drog för mycket åt gammelrosa, som jag ibland är tveksam till att jag gillar. Men till slut så insåg jag att det är ju lite lila faktiskt. Och det går ju alltid hem i min värld. 










Jag gillar´t!

Inga kommentarer:

The Stone Cold Fox Palette - Colourpop Cosmetics

En väldigt stillsam look blev det igår morse. Vi hade varit på Arlanda och hämtat yngsta dottern som kom hem från Italien. Hon landade halve...