19 september 2017

Out Of This World - NYX

Jag har skaffat ett grönt läppgunk från NYX som jag så klart ville testa. Så det fick gå i grönt idag. Återigen, som när jag bär blått läppstift. har jag fått flera positiva kommentarer idag. Jag älskar lite galna färger på läpparna.. vi får se vad jag hittar för nytt härnäst.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion samt Jumbo Eyeshadow Liner 339 Crib (grön, över inre halvan av locket) från Cherry Culture.
Under brynet: m/s Saga från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Inre halvan av ögonlocket: m/s Voodoo Fever från Make Up Store.
Yttre vrån: m/s Flamenco från Make Up Store samt en dutt Carbon från MAC.
Highlight under brynet samt i inre vrån: Emerald från Kat von D:s Alchemist palett.
Kajal: penna Calm Mood från LH Cosmetics. 
Eyeliner: Superliner Extra Black Gloss från Loreal samt i underkant av vingen Fluidline Sassy Moss från MAC.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





NYX Cosmic Metals Lip Cream Out Of This Wold.

Cool färg, tycker jag. men jag är inte helt nöjd med hur detta sitter. Nu har jag inte använt någon läppenna idag, kanske funkar bättre med en sån. Men sen fade:ar den efter nån timme det ser ut som en illamåendegrön färg kvar på läpparna. Kändes inte bekvämt. Lite synd, för hittills har jag alltid varit nöjd med de läpprodukter jag har från NYX.



Primer: Flawless Start Instant Perfecting Primer från Elizabeth Arden.
Bas: BB Skin Perfecting Cream 01 light från Clarins.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Illuminating Face Powder 03 Beauty´s Touch från Milani.
Highlight: Emerald från Kat von D:s Alchemist palett.
Blush: Powder Blush 08 Tea Rose från Milani.



Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Flaming Love - Makeup Addiction Cosmetics

Ligger efter här med flera dagars looker. Har kommit hem sent flera kvällar och inte hunnit med. Så nu kommer det här i långa rader. Den för...