01 september 2017

NYX och Barry M

Så när jag nu är tillbaka i rätt ordning igen så kommer här gårdagens smink. Ligger ju lite efter och det är sent så jag babblar inte så mycket.

Blev i allafall en mintgrön sminkning igår och lite mörkt grön med.  Glitter/skimmret jag lagt ovanpå den mintgröna syns ju inte på bilderna, men det var riktigt snyggt IRL.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Inre halvan av ögonlocket: Mermaid Siren från NYX och ovanpå det duttat på Fine Glitter Dust nr 8 från Barry M.
Yttre vrån: m/s Ink från Make Up Store samt en dutt Carbon från MAC.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: Too Faced Better Than Sex Mascara.
Bryn: Dipbrow
 Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Velvet Matte Liptint Chocolate Mint från Viva la Diva.



Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation 22 Clair Light från Sephora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Chocolate Soleil Medium/Deep från Too Faced.
Highlight: Bombshell Bronze Starlet från BH Cosmetics.
Blush: Sin från Nars.




Jaa hörrni, jag är nyklippt sen ett par dagar, men jag ser ju ut som ett åkerspöke i huvudet... vet inte vad som hände. Osams med plattången kanske.

Synes!

Inga kommentarer:

Wake Up, Bake Up, Make Up - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Så, helgen har kommit och gått. Jag har inte mått bra, hängig, trött, allmänt under isen. Men idag kom mamma över och vi var ute en liten st...