17 september 2017

Go With The Flowy - Essie

Hittade lack i en realåda tidigt i våras. Har stått på min hylla sedan dess. Vet inte varför jag köper lack som jag annars inte skulle köpa, men plötsligt på rea så "duger" de plötsligt. Detta är inte en färg jag normalt skulle köpa, men jag tyckte det såg lite fint ut i flaskan. Har ett fin skimrigt silverglitter i sig som tyvärr inte syns på naglarna.

Grått är annars en färg jag har lite svårt för, känns så himla dött... om ni fattar vad jag menar. Liksom livlöst.






Zooma in, och med lite lampsken/solen så ser man skimret i lacket. Då blir det fiiint!



Har ett till lack från Essie som jag hittade i samma realåda. Ett nude-igt... jag är inte en nude människa, alls. Men det lacket trivdes jag över förväntan i faktiskt. Kommer bilder på de senare.

2 kommentarer:

Emma P sa...

Jag är inte heller så mycket för grått men detta är rätt fint:)

marinamake sa...

Emma P! Hm tja, just det här ser ju okej ut på bilderna. men i verkligheten kändes det dött...

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...