17 september 2017

Chocolate Love - Make Up Revolution

Söndag, jag brukar normalt gå osminkad. Men jag hade ett litet ärende idag så jag fick för mig att jag skulle sminka mig. Inget jag egentligen behövde sminka mig för, men jag kände för det. Så snabbt på med någonting. Med betoning på snabbt... mina bryn ser ut som hej kom och hjälp mig... Men men, jag var borta i mindre än två timmar, kom hem och tvättade av mig alltihopa igen.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Samtliga skuggor från: Make Up Revolutions Chocolate Love palett.
Treat
Pink
Melts
Sweet
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Bryn: Brow Definer Granite från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.








Läppenna: Coloricon 715 Plumberry från Wet n Wild.
Läppstift: Color Riche 362 Cappucino Crystal från Loreal.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: BB Skin Perfecting Cream 01 Light från Clarins.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Highlight: Illuminator från Kicks.
Bronzer: Dream SunGlow 03 Bronze från Maybelline.
Blush: Blushon Bubble nr 120 från Nouba.




Oh well, det va min söndag det. Förutom att sminka mig för att bära det i mindre än två timmar, så har jag varit ute och tagit en joggingrunda, dammsugit ur och torkat ur bilen på insidan, tagit ner tvätt som hängt ute ett dygn och kört fram och tillbaka till Uppsala för att hämta hem dottern som varit borta över helgen. Han också med en skön frukost i solen på altanen med gubben innan han återvände hem till sig.

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...