15 augusti 2017

Gorgeous - Orly

Detta satt på mina naglar för ett par veckor sedan. Lite slitet, ursäkta. Men jag älskar den här typen av färg. Det blå skimret, undertonen får mig att ticka igång totalt.  Lite skirt, detta är tre varv.



Tja och ifall ni missat så är det Gorgeous från Orly. Lång tunn pensel som jag till min förvåning upptäckte att jag inte riktigt gillade. På sistone har jag nästan bara använt lack med en sån där kort "wide brush" som jag alltid svurit ve och förbannelse över... men nu för första gången på länge så var det ju den här smala "vanliga" borsten, då upptäcker jag plötsligt att jag tycket den var svår att lacka med. Hmmm, man ändrar sig.






Ohh, älskar´t! Detta är en typ av färg som får mig att sitta och stirra på mina naglar ideligen.

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Tröttare än tåget i morse... var tvungen att kliva upp liiite tidigare än normal för att vi skulle börja lite tidigare på jobbet. Fokusvecka...