12 juli 2017

Slowburn & Urban - Urban Decay Electric Palette

Lite färgglatt blev det i gårdagens sminkning. Slog till på en neonig orange samt lila. Skuggor från Urban Decays Electric palett. Den är nog en av mina favoriter av de paletter jag äger från Urban Decay. Äger typ fyra paletter men denna älskar jag. Neoniga, kraftiga och superpigmenterade. Precis som jag älskar.

Tekniskt blev väl inte denna min bästa... men men.




Bas för skuggorna: Eye Shadow Base från NYX.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Feature från Smashbox Cover Shot palett Smoky.
Inre halvan av locket: Slowburn från Urban Decays Electric palett.
Yttre vrån: Urban från samma palett.
Kajal: Pennan Daring Mood från LH Cosmetics.
Eyeliner: Long Lasting Eyeliner Fancy Violet från Sephora.
Mascara: Super Colour Mascara 01 (lila) från Kiko.
Glitter i inre vrån: Glitter liner Soft Pink från Make Up Store.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.






Vice Lipstick Mega Matte Pandemonium från Urban Decay.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: BB Skin Perfecting Cream 01 Light från Clarins.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Teinte Universelle från Yves Rocher.
Higlight: Face Sculptor Strobing 20 Cool Glow från IsaDora.
Blush: Powder Blush Peach från NYX.




Annars så pågår ju min nedräkning till semestern för fullt. Tre arbetspass kvar...

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...