02 juli 2017

Purple Planet - Kicks

Snabb enkel sminkning i morse. Kände mig väldigt oinspirerad. Letade fram en skugga jag fått i present tidigare i vintras. Lite sotning och sen drog jag iväg till jobbet. Jobbarsöndag. Jag börjar känna mig så sliten och räknar dagarna till semestern. Vi har fått jobba extra hårt nu när halva styrkan redan gått iväg på semester och dessutom har vi ett par sjuka personer som grädde på moset. Har haft borttagna lediga dagar, fått komma tidigare och jobba senare... så nu är jag trötter.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Över hela locket: Baked Eyeshadow Purple Planet från Kicks.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.






Läppenna: Brazen från BH Cosmetics.
Läppstift: Fuchsia With Blue Pearl från Wet n Wild.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loral.
Bronzer: Illuminating Face Powder 03 Beauty´s Touch från Milani.
Highlight: Pearlmatte Face Powder Pink Buttercream från MAC.
Blush: Perfect Powder Blusher 06 Pink Blossom från IsaDora.




Nio arbetspass kvar... sen är det semester.

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...