04 juli 2017

Blått med Kiko

Ytterligare en blå sminkning. Har haft några på sistone. Ytterligare en av de skuggor jag köpte i London för ett par månader sedan. Tyvärr hade jag en "bad-eyeliner-day" ... som ni ser. Skrev ju häromdagen om min kamp för att göra snygga eyeliners. Kommer bli en evig kamp resten av mitt liv. Idag var en dålig dag. Nåja... man överlever.




Bas för skuggorna: Lock-It Consealer Cream White Out från Kat von D samt Long Lasting Stick nr 31 (blå) från Kiko.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Pablo från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: 215 Long Lasting Wet & Dry Use Eyeshadow från Kiko.
Dutt i inre vrån: Cream Eyeshadow 301 (guldig) från 3ina (Mina).
Eyeliner: Tattoo Liner Trooper från Kat von D.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Facced.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.






Läppenna: Passionate Glory från Make Up Store.
Läppstift: Color Riche 290 Plum Passion från Loreal.



Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Radiant Lights Glow från Make Up Revolution.
Highlight: Gleamtone Powder Dunes At Dusk från MAC.
Blush: Deep Throat från Nars.



Min jobbar helg är över... fredag-lördag-söndag-måndag... i morgon väntar en ledig dag. Ska bli skönt, har lite ärenden att fixa ihop med yngsta dottern. Annars så är det 8 arbetspass kvar till semestern..

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...