14 juni 2017

Moondust/Full Spectrum - Urban Decay

Hade väl tänkt att detta skulle dra lite mera åt rosahållet, men så blev det inte. Ibland får man inte riktigt till det som man tänkt i huvudet. Nåja,blev lite mörkare men det är helt okej. Har använt två av mina paletter från Urban Decay. Full Spectrum Paletten och Moondust paletten. Älskar båda två!




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion samt en rödaktig High Tech Lighter från Make Up Store, har tappat namnet från burken.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Grape från Make Up Store.
Inre vrån: Element från Urba Decay´s Moondust palett.
Mitt på locket: Gossip från Urban Decay´s Full Spectrum palett.
Yttre vrån: Delirious från Full Spectrum paletten samt en dutt Carbon från MAC.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.




Läppenna: 42 Plum från IsaDora.
Läppstift: Color Riche 135 Dahlia Insolent från Loreal.



Primer: Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Mont Blanc Sheer Glow Foundation från Nars.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Highlight: Pearl Matte Face Powder Pink Buttercream från MAC.
Blush: Blushon Bubble nr 49 från Nouba.




I morgon väntar en ledig dag, äntligen. Jag och dottern ska iväg sent på eftermiddagen och klippa oss. Ska bli himla skönt, för nu är de verkligen dags. På förmiddan får jag faktiskt besök av en kollega som har semester och hon har vägen förbi så vi tänkte ta en fika ihop. Ser fram emot det!

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...