16 juni 2017

IsaDora Nail Glow

Ni har säkert sett IsaDoras Nail Glow lack som säljs i butik nu. Inte bara nagellack utan även läppglans, highlighter och vad mer det nu är för produkter i serien. Iriserande produkter med glow. Jag älskar lacken, har skaffat flera i serien. 

Skira och transparanta med mycket glitter och skimmer. Superfina när solen skiner på naglarna. Och annars med så klart. Blir säkert också fina att lägga ovanpå någon färg.




Detta är 840 Pearl Glow som har en vitaktig bas med rosa skimmer i sig. Finns även en med blåturkost skimmer. Har den också men inte hunnit testa den ännu.


Den uppmärksamme ser att mina naglar faktiskt har vuxit lite, har ju faktiskt en antydan till tippar. Har inte hänt på år och dag och jag är alldeles lycklig. Vi får se hur länge det tar innan jag knäcker dem eller de igen börjar skiva sig som jag har haft stora problem med sista åren.

Jag köpte nån sorts Silica/Q10 kosttillskott som jag läst att det funkat för någon med dåliga naglar och jag vet inte om det var de pillren eller nåt annat som gjorde susen, spelar ingen roll, för plötsligt började mina naglar att växa. Halleluja! 



Jag lyckade inte riktigt fånga det rosa skimret, men ni får nog en idé om hur det ser ut. Älskar´t!


Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...