02 mars 2017

Gamla godbitar

Letade fram gamla lite gamla skuggor som jag inte använt på länge. Jag har en enorm samling ögonskuggor och många är från "back in the days"... ibland är det roligt att ta fram dem, har ju många som är fina och de blir liggandes mest för att det är roligare att ta till det som är lite nyare. Så i morse blev de några äldre...




Bas för skuggorna: NYX Eyeshadow Base.
Under brynet: Cool från Make Up Revolutions New-Trals vs Neutrals palett.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Trend från samma palett som ovan.
Inre vrån: pigment Accent Red från MAC
Yttre vrån: Blackstar Red från Makeupcosmetics.
Dutt i inre nedre vrån: Style frå samma palett som ovan.
Eyeliner: Gel liner Violet Black från Loreal, samt glitterliner Jem från BH Cosmetics  under vingen.
Mascara: False Lashes Mascara från MAC.
Bryn: Brow Definer Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Mineral Infused Face Primer från E.l.f Cosmetics.
Bas: Infallible 24H Matte Foundation 10 Porcelaine från Loreal.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Couleurs Nature Duo Poudre Soleil Bronzing Powder 01. Halê léger från Yves Rocher.
Highlight: Shimmering Skin Perfector Opal från Becca.
Blush: le blush Candy Cane Pink från Loreal.




Läppstift: Everlasting Liquid Lipstick Exorcism från Kat von D.





I morgon är det ÄNTLIGEN fredag!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...