16 februari 2017

Mera svartguldigt

Blev lite mera svartguldigt i morse. Beror på mina naglar som har ett svart lack med lite guldigt glitter i. 

Annars så har jag haft den värsta jobbardagen på länge. Totalt hysteriskt. Såååå mycket folk, och vi var två personer kort i personalen. Hate it! Jag började nästan lipa när jag äntligen fick sätta mig i bilen och köra hemåt, totalt slut. I morgon blir jag tvungen att ta öppningen trots att det inte är min öppning egentligen, hon som skulle ha öppnat fick feber i dag på eftermiddagen, så nu är vi ytterligare en kort. Blir galen! Nån som har nåt nytt jobb till mig, snälla ... pleeeease!





Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Under brynet: Vanilla från MAC.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Inre vrån: Gorgeous Gold från MAC.
Yttre vrån: Carbon från MAC.
Dutt i inre vrån: 
Eyeliner: Cream Eyeliner Punk Purple från E.l.f Cosmetics.
Mascara: False Lashes Mascara från MAC.
Bryn: Brow Definer Granite från Anastasia Beverly Hills.




Lipp Hybrid: Unbothered från House of Beauty.



Tja... tyvärr så blev alla mina helhetsbilder suddiga. Vet inte vad som hände...

Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: Liquid Foundation Milk från Make Up Store.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Duo Poudre Soleil från Yves Rocher.
Highlight: IsaDora Face Sculptor Strobing 20 Cool Glow.
Blush: Blushon Bubble nr 121 från Nouba.




I morgon är det äntligen fredag hörrni. Jag ser fram emot ledig helg, och så klart alla ungar och gubbe här på besök. Lite födelsedagsfirande ska vi ha, då min mellantjej fyllt 18. Shit, vad tiden går.

Well, jag får krypa ner nu, så jag pallar med morgondagen . Ser inte fram emot det. Fredagar är alltid extra mycket folk.

Men sen så... slapparhelg!


Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...