11 januari 2017

Fortune Favours The Brave - Make Up Revolution

Här kommer ytterligare ett av mina inköp på sistone. Fortune Favours The Brave paletten från Make Up Revolution.

Nu har jag bara testat tre av skuggorna som finns i den här paletten, så jag ska inte dömma ut den helt ännu, ibland kan ju vissa färger vara bra och vissa sämre i en och samma palett. Men just de jag använde idag blev jag nog allt lite besviken på. Framför allt den blå.

Annars så äger jag ett antal av deras paletter och är hittills väldigt nöjd med deras grejor, särskilt med tanke på priset. De är ju väldigt billiga och otroligt prisvärda. Men den här hittills.... mjaeee. Men jag ska ge den en andra chans så klart, finns ju fler färger att testa i paletten.






Kommer en sminkning med den här paletten inästa inlägg.

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...