19 januari 2017

Flaming Love

Ytterligare ett nytillskott i min sminksamling. Flaming Love paletten från Makeup Addiction Cosmetics. Har fluktat på den länge. Otroligt fina färger i paletten, välpigmenterade och lättarbetade skuggor. Har förstås inte hunnit testa alla ännu. Den lila i paletten som jag använt nedan är förstås en favorit för en lilanörd som jag.




Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Under brynbenet: Cool från Make Up Revolutions New-trals vs Neutrals palett.
Längs brynenet ovan globlinjen: Adapt från samma palett.
Över rörliga delen av locket: Amethyst från Makeup Addictions Flaming Love palett.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: Big and Curvy mascara från The Body Shop.
Bryn: Brow Definer Granite från Anastasia Beverly Hills.



Lip Hybrid Cleopatra från House of Beauty.

Blev inte den bästa läppfärgen till den här sminkningen, men jag vill ju testa mina nya hybrider. Har ju flera nya som jag inte hunnit testa igenom ännu. Detta är en av dem.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: Nude Sensation Fluid Foundation 10 Porcelain från IsaDora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Blush: Stay Real Blush Fever Pink från Nivea.
Highlight: Extra Dimension Skinfinish Soft Frost från MAC.





De va de hele!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...