04 oktober 2016

Make Up Geek

Visste inte vad jag skulle hitta på med sminket i morse... Har ju varit hemma och varit dålig plus lite lediga dagar så jag har bara sminkat mig en gång senaste veckan. Kommit av mig lite. Beslutade mig till slut för att ta fram mina skuggor från Make Up Geek.  Blev väl inte helt nöjd med kombinationen, men det fick väl duga i krig.




 Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Cocoa Bear från Make Up Geek.
Inre vrån: Blacklight från Make Up Geek.
Yttre vrån: Steampunk från Make Up Geek.
Dutt i inre vrån: Voltage från Make Up Geek.
Eyeliner: Cream Eyeliner Punk Purple från E.l.f Cosmetics.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Mega Plush Volume Express från Maybelline.
Bryn: Eyebrow Pencil nr 81 från Nouba.




Primer: Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Nutrilift Gold 130 Warm Ivory från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Bombshell bronze Diva från BH Cosmetics.
Highlight: Candlelight Glow Rosy Glow från Too Faced.
Blush: Powder Blush Full Of Joy från MAC.




Läppstift: Everlasting liquid lipstick Ayesha från Kat von D. Läppgunk nummer två jag skaffat från Kat von D. De två jag har är ett sånt flytande har aldrig testat vanliga läppstift från Kat von D, men i allafall de här liquid varianerna är suverna. Torkar matt och sitter otroligt bra.






Har inte känt mig pigg alls idag trots att jag varit hemma en vecka. I helgen kände jag mig helt okej och igår tog jag mig en joggingrunda och medans jag springer känner jag bokstavligen hur jag blir sämre... gaahhhh, så idag har jag släpat mig till jobbet med feberkänsla, svidande näsa och allmän matthetskänsla.. usch vad trött jag blir :-(

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...