25 juli 2016

Jobbångest

Jaha, så har den kommit och gått, första dan efter semestern. Värsta dan på hela året. Har inte sovit en blund i natt, har väl vänt på dygnet antar jag, och lite ågren med förstås. Jag var också ute och tog en rejäl joggingrunda igårkväll, faktiskt två mil lång, och då blir det svårt att varva ner efteråt. Kände mig varm och så slut i kroppen att jag hade svårt att komma till ro. Kanske sover dess då bättre i natt.

Nåja, det bästa med att börja jobba är att jag faktiskt ställer mig varje morgon och gör en sminkning. Har ju inte blivit så mycket av den varan på semestern. Bidde grönt i morse.




Primer: Eyelid Primer Sheer från E.l.f.
Highlight: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globen: Petal Pusher från Make Up Geek.
Mitt på locket: grön skugga från 88 Ultra Shimmer Eye Shadow Palette från Coastal Scents.
Yttre vrån: Time Travel från Make Up Geek.
Dutt i inre vrån: Cameleon 600 Opalescent från Loreal.
Eyeliner: Super Liner Duo Precision Extra Black från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: They´re Real från Benefit.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: BB Skin erfectin Cream 01 light från Clarins.
Bronzer: 02 Bronze Shade Warm Glow från The Body Shop.
Highlight: Gleamtones Powder Dunes At Dusk från MAC.
jag glömde visst sätta på rouget... ;-)



Läppstift: Matte Me 431 Fandango Purple från Sleek.




Ny dag i morgon... får se om jag lyckas sova lite bättre i natt, kanske blir lite mer inspirerad om man sover lite bättre. Den som lever får se.

Natti natti!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...