16 juli 2016

Graffiti D´amour

Mycke naglar och inget smink från mig den här semestern... så blir det när man inte orkar sminka sig. naglarna dock, kan jag sitta och pilla med på kvällarna, när man ändå inte har nåt annat för sig.

Har letat fram några gamla lack ur gömmorna. Det vita från Revlon är så gammalt så ni vill inte veta, säkert från 80-talet... och jaaa fullt funktionsdugligt ännu. När jag köpte det fanns det inte en massa "crazyfärger" av alla de slag, som det finns nu. Och vitt... det var lite ovanligt. Ha ha, så är det definitivt inte längre. Jag kommer ihåg en kompis till mig på den tiden, hon hade hittat ett kahkigrönt nagellack, och hon hade dessutom långa snygga naglar. jag tyckte att det var så exotiskt och läckert. Såå annorlunda. Ja hörrni, tiderna förändras.



Mandalay Ruby - Orly
Graffiti d´amour - Loreal
White on White - Revlon



Tycker det är svårt att få på det här konfettilacket... det vill gärna bli lite tjockt och klumpigt och det är svårt att sprida ut prickarna, vill gärna bli allt på ett ställe eller inget alls.





De va de hele...

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...