07 juni 2016

What You Waiting For? - Make Up Revolution

Lite neutralare sminkning idag. Det var skuggan från Make Up Store som jag fick för mig att testa, undrar om jag någonsin använt den... för mycket grejor i skåpet kanske?? Det är ju inte så att den är ny på nåt vis. Men resten av skuggorna kommer från en ny, också oanvänd palett. Så den var jag ju tvungen att testa. Den är från Make Up Revolution och heter What You Waiting, What you Waiting, What You Waiting For? Stånkigt namn, men bra kvalité på deras grejor, lågt pris.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Jumbo Shadow Liner 316 Gala från Cherry Culture.
Highlight: YourCapable från Make Up Revolutions What You Waiting For palett.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Super Hot Female från samma palett som ovan.
Yttre vrån: Brand New Fans från samma palett som ovan.
Inre vrån: e/d Dream från Make Up Store.
Dutt i inre vrån: We Love You från samma palett som ovan.
Eyeliner: Super Liner Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: Clinique Even Better Foundation 24 Linen.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Universal Complexion Palette Teinte Universelle från Yves Rocher.
Highlight: All Over Color Stick Spotlight från E.l.f Cosmetics.
Rouge: Powder Blush 08 Tea Rose från Milani.



Läppenna: Sarah från Face.
Läppstift: 273 från Nouba.



När jag satte mig i bilen i morse för att dra till jobbet fick jag ett samtal från butiksansvarig i vår butik nere på stan, jag är ju annars i Gränby Centrum och jobbar. Hon undrade om jag kunde rycka in för de hade kort om folk. Så jag brände in till stan i stället och har spenderat dagen där. Kul med lite omväxling. Sen mötte mina döttrar upp mig när jag slutade och vi har sprungit runt och letat skor till yngsta inför skolavslutningen på torsdag. Så sent hem blev det. Trött och sliten, dags att gå och lägga sig.

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...