01 juni 2016

Jive - Make Up Store

Har en skugga från Make Up Store som jag aldrig använt. Har haft den ett bra tag, men den har liksom blivit liggandes. Ljust pastellila med myyycket glitter. Lite jobbig för det regnade ner på kinderna när jag applicerade den. Så mycket städande på kinderna blev det. Men när jag väl fått den på plats så var den knalligare och mer färgstark än vad den ser ut i burken. Bilderna gör den inte rättvisa. 




Bas för skuggorna: Pro Longwear Waterproof Colour Stick Flat White från MAC.
Highlight: Vanilla Cream från Cien.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Petal Pusher från Make Up Geek.
Rörliga delen av locket: Stardust Jive från Make Up Store. Snyggt jaavisst, myyycket finkornigt glitter i skuggan.... som jag har haft precis överallt hela dan. 
Yttre vrån: Motown från Make Up Geek.
Dutt i inre vrån: Wedding från MAD Minerals.
Eyeliner: Gel Intenza Violet Black från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced. 
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: Sheer Glow Foundation Sheer Glow Mont Blanc från Nars.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Universal Complexion Palette Teinte Universelle från Yves Rocher.
Highlight: Wonder Powder Sahara från Make Up Store
Rouge: från Make Up Revolutions All About Pink Palett.




Läppenna: Heroine från MAC.
Läppstift: No 10 från Sephora.





Annars så väntar nu två lediga dagar. I morgon är jag ledig enligt schema och på fredag har jag tagit ledigt. Då ska det firas student här hemma. Helt otroligt... äldsta dottern går ut skolan, ny tid väntar. Jag har mycket att stå i imorgon med matlagning, städning och en massa annat fix och trix.

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...