18 juni 2016

Äntligen fredag!

Glitterfredag precis som vanligt... synd att det inte går att få med på bild. Hade så bråttom i morse så jag hann inte fota innan jag drog till jobbet. Så bilderna är tagna i kväll efter att jag kommit hem, lite blank i pannan och avmattat i färgerna... Oh well... ni får hålla till godo. 




Bas för skuggorna: Jumbo Eye Pencil Milk från NYX.
Highlight: 15 Vanilla Cream från Cien.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Inre vrån: neongrön skugga från Make Up Revolutions Redemption palette Acid Brights.
Glitter ovanpå det gröna: BH Cosmetics Glitter Collection Pearl.
Yttre vrån: nr 312 från Make Up For Ever.
Dutt i inre vrån: grön skugga från E.l.f s Eyetransforer palett.
Eyeliner: fluidline Blacktrack från MAC.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Clarins Wonder Perfect Mascara.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: FitMe 105 Natural Ivory från Maybelline.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Colours Nature Duo Poudre Soleil 01. Hale leger från Yves Rocher.
Highlight: Highlighter Powder från H&M.
Rouge: Stay Real Blush Secret Rose 05 från Nivea.



Jaha, och jag har glömt att torka av linsen på kameran... fortfarande en blurrig fläck på bilderna. Den är avtorkad nu... ;-)


Läppenna: Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Be Legendary Lipstick Made It Matte från Smashbox.





Fredagkvällen är här, jag har jobbarhelg men har ändå min mellantjej här med mig, är normalt hennes helg att vara med pappa men det blev lite ändring av planerna. De andra två är ute på vift på varsitt håll. Trevlig med lite sällskap, inte ofta hon och jag får lite tid för oss själva.

Ha de. ha de!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...