09 maj 2016

Tröttsminkning

Måndagmorgon... ohhh. vad trött jag var i morse. Klockan ringde 05.15 och  jag hade inte släckt lampan förrän klockan var 01. Man får skylla sig själv, men jag är ju en obotlig nattuggla. 

Tja, så jag var ju lite oinspirerad så klart, så trött att man knappt kan tänka. Men hur som helst, så här blev det i morse.




Bas för skuggorna: Jumbo Eye Pencil Milk från NYX.
Highlight: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Petal Pusher från Make Up Geek.
Inre vrån: Pressed Pigment Black Grape från MAC.
Yttre vrån: Motown samt en dutt Corrupt båda från Make Up Geek.
Eyeliner: Blacktrack Fluidliner Blacktrack från MAC.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite Anastasia Beverly Hills.




Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: Nude Maqique Cushion Foundation från Loreal.
Bronser: Radiant Ligts Glow från Make Up Revolution.
Highlight: Candlelight Glow från Too Faced.
Rouge: från Make Up Revolutions All About Pink Palette.




Läppenna: Waterproof Lip Liner Brazen från BH Cosmetics.
Läppstift: Color Lock Passionate från BH Cosmetics.





Det va det, de!

Annars så gnetar jag nu på med min sista vecka på diet, på måndag har det gått tolv veckor sedan jag började. Liiiiite svårt med motivationen är det. Ju närmare man kommer målet dess då lättare att ge upp. Men jag har givit mig fasen på att jag ska komma dit på slutmötet och kunna säga att jag inte har fuskat så mycket som med en enda smula. Vilket jag inte har. Har fyra kilo kvar till målvikt, men det kommer jag inte att klara på sista veckan, får försöka lösa det efteråt, då tanken är att jag ska börja trappa upp vad jag äter... lite nyttigare, så klart.

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...