09 maj 2016

Violet Vendome - Loreal

Lite naglar kommer här. De flesta av har väl säkert sett Loreals nya flaskor/lack. Jag har inte skaffat något förrän nu. Tyckte först att de var lite tråkiga, inte så många roliga färger och så. men så hittade jag den här som föll mig på läppen. Ja ni vet ju, jag är en stor lilanörd.




Liiite segt i konsistensen, men ändå lättlackat på nåt vis, hygglig torktid. Och med ett snabbtorkande överlack så funkade det hur bra som helst. Det doftar faktiskt gott (säg vilket lack som gör det??), doftar lite som deras läppstift. Läppstiftsdoft på ett nagellack.. hm tja, jag blev då överraskad i alla fall. Lite trevligt.






Gillar´t!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...