18 april 2016

Frozen - Make Up Revolution

Haft en ledig dag, har småfixat och donat lite hela dan. Bla haft utvecklingssamtal med yngsta dottern på hennes skola. Det var väldigt positivt, så det kändes kul. Lite smink blev det så klart innan jag drog dit. Blev väl sisådär... men, men...



och inte vet jag varför bilderna blir olika stora fastän jag förminskar dom till samma storlek...??


Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt på rörliga delen av locket NYX Jumbo Eye Pencil 601 Black Bean.
Highlight: Creme Brulee från Loreal.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Mitt på locket: Mono Eyeshadow Frozen från Make Up Revolution. Den här skuggan låg med i en generöst tilltagen goodiebag som följde med min senaste beställning därifrån. Tänkte att det var dags att testa den. Det har creasat lite men det tror jag beror på NYX-pennan som jag har under, den funkar inte alltid har jag märkt.
Yttre vrån: svart skugga från Loreals Disco Smoking palett.
Under ögat: lila skugga från samma palett som ovan.
Dutt i inre vrån: rosa skugga från E.l.f Eyetransformer palett.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.




Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: Infallible 24H Matte Foundation 10 Porcealin från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: 02 Bronze Shade Warm Glow från The Body Shop.
Highlight: Wonder Powder Sahara från Make Up Store.
Rouge: Powder Blush Full Of Joy från MAC.
Läppglans: Amazing Sheer Lipgloss Hey Girl från Make Up Revolution. Låg också med i goodiebagen jag fick.



Läppglans: Amazing Sheer Lipgloss Hey Girl från Make Up Revolution. Låg också med i goodiebagen jag fick.




Nu är det sen, sängen väntar... natti natti!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...