22 mars 2016

Smashbox Full Exposure

Så var min långledighet över, fort går det. Fick ett mess från vår butiksansvariga igårkväll där hon undrade om jag hade möjlighet att öppna butiken som i morse, skulle egentligen ha börjat klockan nio. Så nu fick jag åka dit till tio i åtta istället. Å andra sidan fick jag gå hem en timme tidigare, så det var ju bra. Det innebar att jag kunde gå från jobbet tio i fem istället. Det är tiiiidigt för mig. Vilket i sin tur gjorde att jag kunde ta mig till Itrims gym och köra några rundor där innan jag drog hemåt. Sånt hinner jag aldrig, så det kändes skönt, nu när jag ändå håller på att försöka tappa mina kilon. 

Hur som helst, så blev det en lite mer dämpad sminkning idag med en av mina paletter från Smashbox.



Primer: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Samtliga skuggor: från Smashbox Full Exposure palette.
Dutt i inre vrån: Freak från Urban Decay Electric palette.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: The Rocket från Maybelline.




Primer: Blur Primer  från Kicks.
Bas: Moisturizing Foundation Stick Ivory från E.l.f.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Universal Complexion Palette Teinte Universelle från Yves Rocher.
Highlight: Wet n Wild Fergie Centerstage Collection Rosé Champagne Glow.
Rouge: Stay Real Blush Secret Rose från Nivea.




Läppenna: Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Color Lock Blissful från BH Cosmetics.





De va de hele!


Inga kommentarer:

Red Dragon Palette / Humming Bird Palette - Odens Eye Cosmetics.

Hade galet svårt att bestämma mig i morse, trött som attan och jag har en förmåga att bli sittande och pilla på telefonen istället för att s...