03 mars 2016

Sjuksminkning

Jaha hörrni, nu har jag suttit hemma och snorat, hostat och kraxat snart hela veckan, blir hemma  i morgon med. Längtar efter att få göra en rejäl sminkning, har inte orkat riktigt ens för skoj när man ändå är hemma. Igårkväll var jag ändå tvungen att släpa mig iväg på ett möte, trots att jag inte riktigt hade krafterna. Hade inte ork att sminka mig egentligen, men ville ändå inte åka iväg osminkad. 

Lyckades få ihop det här totalt mesiga... jag är värdelös på nude-sminkningar he he. Får bara till det om jag får ta i ordentligt. Åtminstone om ni frågar mig.




Samtliga skuggor: från Smashbox Full Exposure Palette.
Bryn: Brow Artist Genius Kit medium to dark från Loreal.
Kajal: Infinite Beige från Sephora.
Mascara: the Rocket från Maybelline.

Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: Clinic Even Better 24 linen.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Bombshell Bronze Diva från BH Cosmetics.
Rouge: Powder Blush 08 Tea Rose från Milani.



Läppstift: Matte Lip Color Tea Rose från E.l.f.





 De va de hele...

Inga kommentarer:

The Oceanic Palette - Ace Beauté

Så har helgen kommit och gått igen. Det går alltid alldeles för fort. I går blev inget smink för mig. Jag och mamma var ute i trädgården hel...