04 februari 2016

Magic In Your Eyes

Ohh, den här skuggan gillar jag! Ny skugga från MAC, från någon limited edition kollektion som jag inte kan namnet på. Jag är ju inte så förtjust i den nude:iga stilen, men den här skuggan gillade jag verkligen. Lite gråbeige, med foilkänsla. Superfin!




Bas för skuggorna: Color Riche Fixing & Unifying Eyeshadow Primer från Loreal.
Highlight: Vanilla från Färg.
I globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Foiled Shadow Magic in Your Eyes från MAC.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: The Rocket från Maybelline.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Mineral Infused Face Primer från E.l.f.
Bas: Moisturizing Foundation Stick Ivory från E.l.f.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Highlighter Powder från H&M.
Rouge: Blushon Bubble nr 121 från Nouba.


Nåt läppstift/glans hann jag inte med i morse, blev sen som attan, för jag var så trött att jag inte orkade gå upp i tid. Kom till jobbet och hade glömt prylarna så jag kunde inte fixa på jobbet heller. Hade nåt nude:igt läppglans i väskan som jag körde med men har inte hunnit förbättra under dagen, hysteriskt jobbig arbetsdag, hinner aldrig ta mig iväg på toan. Så, färglöst har det varit idag. 


Tja och så här trött ser man ut när man kommit hem sent igen... känner mig heeelt sliten, inte så mycket magic in the eyes där inte.... Så, nu ska jag krypa till kojs. Får äntligen lite sovmorgon i morgon.

Natti!



Inga kommentarer:

Red Dragon Palette / Humming Bird Palette - Odens Eye Cosmetics.

Hade galet svårt att bestämma mig i morse, trött som attan och jag har en förmåga att bli sittande och pilla på telefonen istället för att s...