07 december 2015

Fire Sparkle - Nubar

När jag nu ändå är i farten med glittriga sminkningar och röda läppar varje dag, tänkte jag att det är väl också dags att ha lite röda naglar. Jag börjar med ett glittrigt lack från Nubar - Fire Sparkle. 



Det här lacket kommer från en glitterkollektion som Nubar gav ut för några år sedan. En kollektion som bestod av sex lack om jag inte minns fel, gröna, lila, rött, silvrigt, blått osv. Jag köpte hela kollektionen från Karin på Vacker och Underbar.




Lite slitna tippar, lacket har suttit på mindre än ett dygn när jag fotade. Men det är mig i ett nötskal. Oavsett lack så sliter jag hårt på det. 

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...