19 november 2015

Turkosgrönt

Lite smink för att matcha naglarna ni såg i inlägget från igår. Turkosgrönt. Började inte förrän tolv idag, så jag hade lite sovmorgon och lite tid att stå och pilla med sminket. Annars så släpade jag iväg mig till jobbet fast jag nog borde stannat hemma, så himla förkyld. Totalt igentäppt i näsan och nyser oavbrutet... 





Bas för skuggorna: NYX Jumbo Eye Pencil 604 Milk samt Eyefix från Face.
Highlight: Vanilla från MAC.
I globlinjen: Cocoa Bear från Make Up Geek.
Inre vrån: NYX Ultra Pearl Mania 30 Jade Pearl.
Mitt på locket: e/d Splash från Make Up Store.
Yttre vrån: 663 Thunderstruck från Viva la Diva.
Dutt i inre vrån: grön skugga från E.l.f  Eye Transformer.
Eyeliner samt kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Blueberry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Infallible 24H Matte Foundation 10 Porcelain från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Earthpowder nr 51 från Nouba.
Highlight: Vivid Baked Highlighter Golden Lights från Make Up Revolution.
Rouge: Worship från Face.



Läppenna: Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Color Riche 362 Cappucino Crystal.





De va de hele!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...