15 november 2015

Peacock

Som vanligt så glittrade mina ögon i fredags. Får alltid många kommentarer från kunderna när jag har glitter av nåt slag. Det är alltid roligt, för det är ju positiva kommentarer. Och jag gillar ju glitter. Skulle kunna ha det varje dag... Nåja, jag jobbar ju både nästa fredag och lördag, så då får det bli glitter igen.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt primer från Sephoras Glittering Eyeduo.
Highlight: m/s Saga från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: glitter Peacock från Make Up Store.
Yttre vrån: m/s Lovely Linnea från Make Up Store.
Dutt i inre vrån: grön skugga från E.l.f  Eye Transformer.
Eyeliner samt kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: Blueberry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing primer från Loreal.
Bas: Studio Fix Fluid NC15 från MAC.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Highlight Powder från H&M.
Rouge: le Blush 150 Candy Cane Pink från Loreal.





Läppglans: NYX Butter Gloss Berry Strudel.





Tja sen så har vi haft födelsedagsfirande här i helgen. Min gubbe fyllde år i går, så en tårta och lite god middag. En liten wirrepinne blev det med ;-)

Ha det gott alla!


Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...