11 november 2015

Karma

Testar ytterligare en av mina nya Makeup Geek skuggor, en av de duochroma, Karma. Kanske inte riktigt min färg, men läckert ändå. Jag gillar att ibland försöka använda färger som jag kanske normalt inte skulle ta, utmana sig själ lite. Ofta upptäcker jag att jag hittar nya favoriter på genom att utmana sig själv lite när det gäller färgval och den här kombon har jag trivts riktigt bra i idag.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Highlight: Creme Bruhlee från Wet n Wild.
I globlinjen: Cocoa Bear från Make Up Geek.
Rörliga delen av locket: Karma från Make Up Geek.
Dutt i inre vrån: c/s Frosted Shine från Make Up Store.
Yttre vrån: Singel skugga 405 från Nouba.
Eyeliner samt kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Blueberry Volume Mascara från Lumene.




Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: Nude Sensation Fluid Foundation 
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Sol de Rio Bronzing powder från Sephora.
Highlight: Wonder Powder Sahara från Make Up Store.
Rouge: Blushon Bubble nr 52 från Nouba.



Läppenna: Currant från MAC.
Läppstift: Color Sensational 338 Midnight Plum.



Jaha, så har vi morgonmöte i morgonbitti... upp tidigt som fasen för att vara på jobbet en timme innan öppning. Kanske inte så tidigt för vissa, men för mig.... gaaahhhh, jag oooorkar inte ;-)

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...