17 november 2015

Lilaturkost

Släpade mig upp tidigt som fasen i morse igen... det första jag märker att jag börjar känna mig risig. Rinnig näsa, mattsvettig och lite mosig i huvudet. Blääähh jag var ju nyss sjuk ju, var hemma i två veckor. Vill inte vara hemma igen, det är alldeles för dyrt. Okej, så jag är ledig i morgon får hoppas att jag hinner krya på mig så att det inte bryter ur helt. 

En liten smocka till sminkning blev det ändå... 




Bas för skuggona: Eyeshadow Primer Potion från Urban Decay.
Highlight: Creme Brulee från Wet n Wild.
I globlinjen: rosa skugga från Loreals La Palette Nude 01 Rosé.
Mitt på locket: penna Blue Lagoon från Make Up Store med turkos skugga ovanpå från Coastal Scents 88 Ultra Shimmer Eye Shadow Palette.
Yttre och inre vrån: Sharon från Lars Wallin och även lite Carbon från MAC längs globlinjen.
Eyeliner samt kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Blueberry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.

Primer: Kicks Blur Primer.
Bas: Infallible 24H Matte Foundation 10 Porcelain från Loral.
Puder: Perfect Loose Powder från Isadora.
Bronser: Bronzing Powder Gorgeous Glow från H&M.
Highlight: Highlight powder från H&M.
Rouge: Cherry Blossom från Make Up Store.





Läppenna: Nightmoth från MAC.
Läppstift: Slimstick 401 Matt från Make up Store.




Tja så jag kryper ner och försöker kurera mig.... Natti natti!

Inga kommentarer:

Orly - Loreal - IsaDora

Gjorde en rejäl ansträngning förra veckan och var lite "kreativ" ha ha.... Orkar knappt göra nåt med naglarna nu för tiden. Men de...