05 oktober 2015

Secret Garden och Sugar Rush

Har lekt lite med mina nya skuggor från Make Up Geek. Blev inte helt nöjd. Den mörka skuggan i yttre vrån är mycket mer mörk i verkligheten, och det blev en lite rörig sminkning i största allmänhet.. Men men, jag har bara varit hemma så det spelar ju ingen roll hur man ser ut. Gick en lång rask promenad på förmiddagen och gick igenom mitt träningsprogram för mina onda axlar som jag fått av en sjukgymnast. Har varit lite dålig på att genomföra de där träningarna, får försöka rycka tag i det igen. 

Tja och efter det så ställde jag mig framför spegeln och nu sitter jag här framför datorn. Ungarna har kommit hem från sina respektive skolor så snart väntar middagsmaten. Men jag hinner för en gångs skull lägga upp lite bilder här innan klockan är mitt i natten.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Color Rich Eye color pencil 08 Baby Pink från Loreal.
Highlight: Fine China från H&M.
Längs globlinjen: Simply Marlena från Make Up Geek.
Rörliga delen av locket: löst pigment Sugar Rush från Make Up Geek. 
Yttre vrån: Secret Garden från Make Up Geek.
Eyeliner: Cream eyeliner Punk Purple från E.l.f.
Kajal: Contour eye pencil 12HR wear 24 Surfer Babe från Sephora.
Under ögat: samma penna som kajalen med Secret Garden ovanpå.
Mascara: Blueberry Volume Mascara från Lumene.




Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: Infallible 24H-Matte 10 Porcealin från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Vivid Baked Highlighter Golden Lights från Make Up Revolution.
Rouge: Sin från Nars.



Läppenna: från Black Onyx, inget namn eller nummer.
Läppstift: Make Me Tonight från Make Up Revolution.




För tidigt att säga natti.... får väl önska en skön eftermiddag istället!

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...