05 oktober 2015

Mauve On Up - H&M

Här kommer ytterligare ett lack från H&M. Måste säga att jag verkligen gillar dessa nya lack. De har otroligt många fina och lite annorlunda nyanser att välja mellan. Skimriga, glittriga, kräm you name it, allt finns. Eftersom jag har oerhört svårt att få något lack, oavsett märke, att sitta på mina naglar så behöver jag inte ta hänsyn till om det är ett billigt eller dyrt lack. Det sitter liksom inte mer än två dagar ändå. Så jag har verkligen svårt att avgöra hållfastheten på ett lack. om det är bra eller dåligt... ur den synvinkeln vet jag aldrig eftersom jag alltid har fått flagor  efter två dygn.




Eftersom jag är en ombyttlig person, särskilt när det kommer till färger, både på smink och nagellack, kläder och allt annat. Jag tröttnar fort och vill ha nått nytt. Så ur det perspektivet så gör det inte så mycket att lacket lossar efter två dagar... då har jag ändå tröttnat och vill sätta på en annan färg. Fast det blir ju ett evigt lackande...



Detta är i allafall Mauve On Up. En väldigt greige färg, med en hint av rosa. Trodde nog att det rosa skulle framträda lite mer på naglarna, men det känns välidigt beiga i verkligheten. Den rosa tonen syns mer i flaskan. Men för mig en bra nudefärg eftersom den är kall.


Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...