24 augusti 2015

Tilt

Har varit ledig några dagar, kändes skönt med långledig helg så här efter semestern, blev liksom lite förlängning och semesterfeelingen hängde kvar. Har ätit kräftor, klippt mig och fixat och donat lite. Sminkfritt... Så här kommer en snabb enkel sminkning jag gjorde i förra veckan.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene samt Color Tattoo 24H Turquoise ForeveHr från Maybelline.
Highlight: Shroom från MAC.
Längs brynbenet: m/s Smog från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Tilt från MAC.
Under ögat: svart penna samt skugga Choklad från Färg ovanpå.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Almea Xlash Mascara.




Bas: BB Skin Perfecting Cream 01 light från Clarins.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Rouge: 04 Coral Blossom från IsaDora.
Highlight: Wet n Wild Fergie Centerstage Collection Rosé Champagne Glow.
Bronser: Sol De Rio Bronzing Powder från Sephora.



Läppstift från Loreal: 303 Coral & Floral från Loreal.




De va de hele...

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...