26 augusti 2015

Make Up Geek - Masquerade

Länge har jag fluktat på skuggor i från Make Up Geek, särskilt när hon kom ut med sina "foiled shadows", men även de andra skuggorna också så klart. Har dragit mig för att lägga en order, men till slut fick jag ett ryck häromveckan och beställde 3st foiled, 2 matta och 1 pigment. Och jösses vilka otroliga skuggor! Sååå superpigmenterade, lättjobbade och fina. Kommer definitivt att beställa flera så småningom. Hyggligt snabb leverans med... tror inte jag väntade mer än två veckor ungefär.

Masquerade -  lila så klart... en sån färg kunde jag ju inte låta bli att beställa. Och så klart den första att testa... 




Bas för skuggorna: Fixing & Unifying Primer samt Color Riche Eyecolor pencil 11 Lovely Lilas från Loreal.
Highlight: Vanilla från MAC.
Längs brynbenet: Cocoa Bear från Make Up Geek.
I globlinjen: m/s Endless från Make Up Store.
Rörliga delen av locket: Masquerade från Make Up Geek.
Eyeliner:  Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Almea Xlash Mascara.
Bryn: Universal Brow Freeze från Sephora samt Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva la Diva.




Primer: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: BB Skin Perfectiong Cream 01 light från Clarins.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Sol De Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Mineralize Blush Just A Wisp från MAC.
Rouge: Blush Ombre Vinatage Grape från MAC.



Läppenna: Passionate Glory från Make Up Store.
Läppstift: Violetta från MAC.



De va de hele!

Natti!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...