26 maj 2015

Onyx

Kände för att göra en hederlig, klassisk sotning i morse... Svart rätt upp och ner. Tycker att det är en otroligt snygg och läcker typ av sminkning som håller i alla väder. Nu har ju jag inget limit för hur mycket jag sminkar mig till vardags, drar mig inte för nåt. så en sotning till vardags tycker jag funkar likaväl som till fest. Klassiskt.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Highlight: m/s Saga från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Onyx från i.d Bare Minerals.
Dutt i inre vrån: nr 152 från Pierre René.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: False Lash Wings Intenza från Loreal.
Bryn: Universal Brow Freeze från Sephora samt Mix & Match Eyebrow Color 01. Dark från Viva la Diva.




Primer: Studio Secrets Professionalsmoothing resurfacing primer från Loreal.
Bas: 100% Pure Fruit Pigmented Water Foundation White Peach.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Earth Powder nr 53 från Nouba.
Highlight: Gotta Glow Blush från E.l.f.
Rouge: 06 Pink Blossom från IsaDora.



Läppstift: Color Riche Freida´s Nude från Loreal.




De va de hele ...

Jaha, i morgon är det Vårruset som gäller, har blivit mer eller mindre "tvångsanmäld" ;-), alla på jobbet ska springa, där med basta... bara till att gilla läget. Nu har jag ju sprungit massor i mina dar, men just nu är jag ju fullständigt otränad. Men detta är ju bara en kul grej med jobbet så man får väl masa sig runt och njuta av picknick efteråt istället. Får hoppas på uppehåll åtminstone.

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...