29 maj 2015

All Night Blue

Gokväll alla! Tjaha... sminket från igår, jag kom hem sent och var fullständigt slut. Vi sprang ju Vårruset med jobbet i gårkväll, så det blev sent, nöjd men väldigt trött så ställde jag mig i duschen och sen stupade jag i säng. Vi hade iallafall en väldigt trevlig kväll, alla sprang sitt varv på fem kilometer, picknick i det gröna efteråt med många glada skratt. Solen sken och allt var så bra som det kunde vara.  Jag fick ju smita tidigare från jobbet, springa in på toa och ta av mig sminket och svida om till joggingstassen, min manliga chef (har två, en manlig och en kvinnlig) fick stanna kvar och stänga butiken, killar får ju som bekant inte springa Vårruset. Nåja, jag var iallafall blåsotad under dagen. Skugga från Loreal... i mitt tycke en väldigt snygg blå.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Highlight: 016 Coconut Shake från Loreal.
I globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: 006 All Night Blue från Loreal.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Under ögat: penna Deep Blue Sea från Make Up Store med All Night Blue ovanpå.
Dutt i inre vrån: Blåskrimrig skugga från E.l.f Eyetransformer.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: False Lash Wings Intenza från Loreal.
Bryn: Universal Brow Freeze från Sephora samt Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva la Diva.




Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: Dual Founadtion Stockholm från Make Up Store.
Bronser: Bronzing Powder Gorgeous Glow från H&M.
Highlight: Wonderpowder Sahara från Make Up Store.
Rouge: från 10 Color Palette Glamorous Blush från BH Cosmetics.



Läppenna: Cranberry från IsaDora.
Läppstift: D-Vinelly Chilled från Wet n Wilds Fergie Collection.



De va de hele...

I morse var jag så fruktansvärt trött efter allt ståhej igår, dessutom skulle jag vara på jobbet klockan åtta, vilket är väldigt tidigt för oss, men vi var tvungna att hinna med ett morgonmöte innan öppning så det vara bara till att släpa sig upp, så halvsex ringde klockan och jag fick ta min mörbultade stackars kropp i kragen och hasa mig in i duschen... snabb sminkning åt det bruna hållet, väldigt diskret för att vara mig, så några bilder blev det inte. Det var inget att fota och jag hann inte. Men i morgon kanske det blir mera, äntligen långledig helg blir det för mig. Karl och ungar på väg hitåt, det ska bli skönt och mysigt.

Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...