12 april 2015

Sotning med glitter

Söndagkväll, jag har jobbat idag med. När jag kom hem ikväll tog jag mig i kragen och stack ut och joggade en liten runda. Det var iiiingen njutning kan jag ju säga... blåste orkan, det är det värsta jag vet att springa i motvind. Otränad är jag ju också, så tuuungt var det, men dessdå skönare att nyduschad sitta i soffan nu. 

Brukar försöka köra lite glittrigt när jag jobbar på helgerna, på nåt sätt får man ju försöka piffa upp dem, jobbarhelgerna. 

Tog med den här lite suddiga bilden med bara för att glittret syns lite bättre.





Bas för skuggorna: Paint Pot Painterly från MAC.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Över rörliga delen locket: m/s Polution från Make Up Store.
Inre vrån: Pearl från Taylor Made Minerals.
Under ögat: Glittering Eye Duo 02 Blue från Sephora.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal samt i underkant av vingen Longlasting eyeliner Fancy Blue från Sephora.
Mascara: Volume Million Lashes So Couture samt Miss Manga Mega Volume Indigo, båda från Loreal.
Kajal: Gel liner Black från Maybelline.




Primer: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Nude Sensation Fluid Foundation 10 Nude Porcelain.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Bronzing Powder Gorgeous Glow från H&M.
Highlight: E.l.f Blush Coy.
Rouge: Rush från Taylor Made Minerals.



Läppglans:  Luscious Amthyst från Max Factor.

Jaha, så nu sitter jag här i soffan och orkar inte annat än att glo på TVn och så klart, datorn i knäna...jobbardag i morgon med. bara till att ladda om...

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Orly - Loreal - IsaDora

Gjorde en rejäl ansträngning förra veckan och var lite "kreativ" ha ha.... Orkar knappt göra nåt med naglarna nu för tiden. Men de...