06 april 2015

Påsksminkning

Hello alla! Påsken har kommit och gått... jag jobbade på långfredagen, men sen har jag faktiskt varit ledig resten av påsken. Ren slump... mitt schema råkade på att rulla så att jag var ledig. Himla skönt! Har haft gubben och barnen på besök hela helgen.

I alla fall, så gjorde jag en liten gul/lila sminkning till jobbet i fredags.. lite påskig i mitt tycke.




Bas för skuggorna: Shimmering Lip & Eyecrayon från Barry M.
Highlight: Creme Bruhlee från Wet n Wild.
Inre vrån: Eye dust Big Bird från Medusas Make Up.
Yttre vrån: Singel eyeshadow 329 från Nouba.
Under ögat: penna Cherry Culture Jumbo shadow liner 339 Crib med grön skugga från Coastals Scents 88 Ultra Shimmer Eye Shadow palette ovanpå.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss  från Loreal samt längs underkanten på vingen, Fluidline Sassy Moss från MAC.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour 01 Dark från Viva la Diva.
Mascara: Volume Million Lashes So Couture från Loreal.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.




Primer: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Infallible 24H Matte 10 Porcelain.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Sol de Rio Bronzing Poweder från Sephora.
Highlight:  Pearl Matte Facepowder Pink Buttercream från MAC.



Läppenna: Rouge Foncé från Yves Rocher.
Läppstift: Color Riche Freida´s Pure Red från Loreal.




De va de hele!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...