02 april 2015

Electric Cool

Tidig morgon i morse, skulle vara på jobbet klockan åtta.. tidigt i mitt tycke. Jag är ingen morgonmänniska, tycker om att sova länge och vara uppe sent.  Vet att det finns många som börjar bra mycket tidigare än så. men jag är ju van att börja jobba lite senare på förmiddagen. Nåja, ska man hinna sminka sig och äta frukost och hinna iväg i tid så vill det till att kliva upp i tid. Blev sent igår och kvällen innan med. sitter alltid uppe och ugglar alldeles för sent. Sån straffar sig...

Så det fick bli en snabbsminkning... en färg. Lila, min favvo.





Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Color Riche Eye Colour pencil 11 Lovely Lilas från Loreal.
Highlight: Creme Bruhlee från Wet n Wild.
I globlinjen: m/s Desert från Make Up Store.
Över hela rörliga delen av locket: Electric Cool Eye Shadow Highly Charged från MAC.
Eyeliner: Gel liner black från Make Up Store.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: Volume Million Lashes So Couture från Loreal.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour 01. Dark från Viva la Diva.





Primer: HD High Definition Primer från Make Up For Ever.
Bas: Infallible Stay Fresh Foundation 24H 015 Porcelain från Loreal.
Puder: Perfec Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Wet n Wild Mega Glo Illuminating Powder Catwalk Pink. 
Rouge: 06 Pink Blossom från IsaDora.



Läppstift: Freida's Nude från Loreal. (utgången färg).


I morgon jobbar jag, men sen är det äntligen lite ledigt. Barnen och min gubbe kommer hit, ska bli skönt att få rå om varandra några dagar.

Inga kommentarer:

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...