30 mars 2015

Jean and Tonic - Graffiti D Amour

Här kommer naglarna vars färger styrde sminket i morse. Vet inte om jag lyckades riktigt med matchningen men ett tappert försök var det i alla fall. Färgen på lacket är egentligen inte alls en färg som jag gillar för egen del, snyggt på andra men inget jag trivs i. Tror jag fått flaskan i en goodiebag från Loral. Den ska någon sorts "jeans"-effekt på naglarna, dvs den blir lite småknottrig på naglarna. Jag har svårt för alla typer av lack som inte är helt släta på naglarna... gillar inte feelingen. Så på detta lack tog jag bort den feelingen genom att lacka över med confettilack också från Loreal.








Gjorde ett tappert försök att fota utomhus, men solen lyser ju med sin frånvaro. Så det blir ju som det blir...

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...