30 mars 2015

East

Lite "wild & crazy" idag... tokrött och lite aprikost i sminket. Kändes lite vårigt och galet. Fast egentligen var det nog så att jag försökte matcha naglarna som ni ser i nästa inlägg. Den röda skuggan är en gammal skugga jag äger från Make Up Store, som senare gjordes om och såldes som rouge, nu vet jag inte om den ens finns kvar i sortimentet. Den ser riktigt röd ut i asken, men vill gärna bli rosa på huden. 




Primer: Color Riche Unifying & Fixing Eyeshadow Primer från Loreal samt SeaWeed Mineral Waterproof  Eyeshadow Stick.
Highlight: Creme Bruhlee från Wet n Wild.
I globlinjen: m/s Kakaw från Make Up Store.
Mitt på locket: aprikos skugga från Coastal Scents 88 Metal Mania palette.
Yttre vrån: m/s East från Make Up Store.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: gel liner black från Maybelline.
Bryn: Aqua Brow 04 från Make Up For Ever.
Mascara: Volume Million Lashes So Couture från Loreal.




Primer: HD High Definition Primer från Make Up For Ever.
Bas: Matt Foundation Milk från Make Up Store.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: E.l.f Blush Coy.
Rouge: 04 Coral Blossom från IsaDora.



Läppglans: Noubas Millebaci nr 13.




De va de hele!


Inga kommentarer:

First Class Desires - OPI

Lite lack... en gammal goding från OPI. Mina naglar är bara skit just nu, eller tja det är dom ju alltid. Går av hela hela tiden. Men hej oc...