19 februari 2015

Shadowy Lady

Jaha, golvet har slutat klucka när jag går på det, men plankorna är nu vågformade... alltså, träet har sugit i sig vattnet som finns under... bara så att ni vet statusen för stunden här hemma.. För nu så ignorerar jag golvstatusen och ägnar mig åt sminket nu på förmiddagen. Började tolv idag, så kunde ta det lugnt och sitta och pilla lite extra.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Eyeshadow Stick Spotlight från Viva la Diva.
Highlight: Vanilla från MAC.
I globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Yttre och inre vrån: Shadowy Lady från MAC.
Mitt på locket: Bishop från Taylor Made Minerlas och en liten dutt med Noubas Spicegold 119 på  mitten närmast fransarna.
Eyeliner: Gel Intenza Violet Black från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Loreal.
Mascara: Volume Million Lashes So Couture från Loreal.
Bryn: Super Liner Brow Artist 03 Brunette från Loreal.




Primer: Matifying Primer från Lumene.
Bas: Nuri Lift Gold 130 Warm Ivory.
Puder: Perfect Loose Powder från isaDora.
Bronzer: Bronzing Powder Sol de Rio från Sephora.
Highlight: Mineralize Skinfinish Lightscapade från MAC.
Rouge: Noubas Blushon Bubble nr 51.



Läppenna: Passionate Glory från Make Up Store.
Läppstift: Violetta från MAC.




De va de hele... Sminka lugnt!


Inga kommentarer:

Smoke & Mirrors Palette - GlossGods

Dagens palett fick bli från ett svenskt märke. Smoke & Mirrors från GlossGods. Sov superdåligt i natt så jag var så jäkla trött i morse,...