01 maj 2014

Teal

Jaha hörrni, har ni varit lediga idag? Inte jag... upp och hoppa, full dag. Hade minstingen hos mig igår och vi var en kort stund och kollade en brasa, var svinkallt så vi gick hem. Hon fick följa mig till jobbet i morse och vara med mig på jobbet. Har ett lite tealgrönblått nagellack på naglarna idag. Visar det till er strax, så det fick styra färgen på ögonen idag.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face.
Highlight: Vanilla från MAC.
I globlinjen: Nougat från Färg.
Inre vrån: m/s Rodeo från Make Up Store.
Yttre vrån: m/s Lovely Linnea från Make Up Store.
Under ögat: från yttre från in mot mitten penna Baltic från Make Up Store med Lovely Linnea ovan på. Från inre vrån och in mot mitten, penna Snowflake från Make Up Store med Rodeo ovanpå.
Kajal: penna Baltic från Make Up store.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: they´re Real från Benefit.
Brynen: har för första gången på flera år använt nåt annat än Make Up Stores Tri Brow, Make Up For Evers Aqua Brow. Denna är flytande, jag är van vid Tri Brow som alltså är som en ögonskugga. Är inte riktigt kompis med denna ännu, men jag gnetar på. 



Bas: Infallible Stay Fresh Foundation 015 Porcelaine från Loreal.
Puder: Perfect Loose powder från IsaDora.
Bronser: Sol De Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Illuminationg Powder 01 Rose Boudoir från Loreal.
Rouge: 03 Plummy från Nyx.



Läppstift: 21 Rhum Cake från Maybelline (utgången produkt).




Hoppas ni haft en skön ledig dag... trots kylan.

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...