01 maj 2014

Flashing Lilac - Loreal

Här kommer en snabbflukt, några få bilder på ett lack jag fick på köpet när shoppade ett par nya skuggor från Loreal häromveckan. De har ett sånt där stämpelkort som man sammlar stämplar i och vid tredje stämpeln får man ett nagellack.  Jag valde detta.  Nr 828 Flashing Lilac.




Den är faktiskt något neonig i verkligheten, torkar så där matt som neoner gör. Härligt lysande i verkligheten. Bilderna gör inte färgen rättvisa. 


På mig som inte något sitter på, mer än två dygn så var lacket fortfarande helt okej efter två dagar, jag bytt ändå för jag kände för att byta färg i största allmänhet, men det hade kunnat sitta på åtminstone ytterligare ett dygn.

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...