18 april 2014

Är det påsk så är det...

Ja men det är väl påsk eller hur...? Vad ska man ha då om inte gula naglar. Detta är första gången i mitt liv som jag har gula naglar. Inte min grej... Ser faktiskt snyggare ut på bilderna än i verkligheten. Den här gula är alldeles för äggul och passar inte min hudton alls. Hade kanske kunnat funka med en ljusare citrongul, och kanske ett cremelack. Men detta, nej. 



Detta är The Wonder Yellow från Wet n wild. På nageln blir den som sagt väldigt äggul, ser mera ljusgul ut i flaskan. Lite skir, fick lägga på tre lager och ändå tycker jag att tippen lyser lite igenom ibland. 



Nåja, jag såg detta som en kul grej, mest för att det är påsk. Gult är inte det jag kan tänka mig bära så ofta annars. Men jag äger faktiskt ett till gult lack, från China Glaze, som jag kom över för 30 kr för ca ett år sedan, har inte testat det. Det är neonigt så jag tror jag kan gilla det bättre. Får väl testa och jämföra.


Så jaa, Glad Påsk får jag väl önska alla då!



Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...