31 mars 2014

Coastal Scents

Hej och hå alla! Här kommer lite nytt från mig... fleeera inlägg i långa rader. Denna sminkning, som är lite tråkig i mitt tycke, kommer från Coastal Scents, ja skuggorna alltså. Från någon gång i mitten av förra veckan. 




Primer: Eyefix från Face.
Highligt: Grädde från Färg.
Inre vrån, mitt på locket och yttre vrån: från Coastal Scents SmokeyPalett.
Eyeliner: Gel liner black från Make Up Store.
Kajal: Gel liner black från Mayelline.
Mascara: Smokey Extravagant från Make Up For Ever.




Bas: Youthful Glow Foundation Beige 000 från Yves Rocher.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer:  Wet n Wild Mega Bronzer Light Sun.
Highlight: Lightscapade från MAC.
Rouge: Blushon Bubble nr 122 från Nouba.




Mm, nää inte bra...

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...