17 mars 2014

Chanel Diapason... igen.

Visade denna skugga från Chanel för bara en vecka sen eller två... men den är helt klart en favorit, så här kommer den igen. Denna gången kombinerad med lita andra skuggor än sist.




Highlight: Vanilla från MAC.
I globlinjen: rosa skugga från wet n wilds palett Petal Pusher.
Inre vrån: annan rosa skugga från samma palett.
Mitt på locket: Diapason, cremeskugga från Chanel.
Eyeliner: Gel liner black från Make Up Store.
Under ögat: penna Silver soil från Make Up Store med Diapason ovanpå.
Mascara: Smokey Extravagant från Make Up For Ever.
Kajal: Eyestudio Lasting Drama Gel Liner Black från Maybelline.




Bas: Sephora 10HR wear perfection Foundation clair light 22 naturel.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Solpuder: från Maybelline.
Highlight: Wonder Powder Sahara från Make Up Store.
Rouge: Gentle från MAC.



Läppglans: Dazzleglass Dressed to Dazzle från MAC.




Jaha, nu har jag slängt upp flera på raken.. har fler som kommer, men det får bli i morgon. Nu är det dags att nana kudden... tar på krafterna att simma ;-)

Ha de, ha de!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...